Versija spausdinimui

Sekretorė – referentė

Į pradžią > Kontaktai > Sekretorė – referentė

Sekretorė – referentė

Aida Masiulytė

Telefonas: (8 37) 32 28 44
El. paštas: vvkd@vvkd.lt

Pareigų aprašymas

Specialieji reikalavimai pareigybei:

  1. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės įmonės Vidaus vandens kelių direkcijos (toliau – Įmonė) veiklą;
  2. išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles;
  3. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilyginamąjį išsilavinimą;
  4. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  5. būti susipažinusiam su Įmonės veiklos organizavimu, išmanyti tarnybinio protokolo reikalavimus, raštvedybą ir kalbos kultūrą;
  6. išmanyti Kokybės vadybos sistemos (ISO 9001 standartas) ir Aplinkos vadybos sistemos (ISO 14001 standartas) reikalavimus;
  7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  8. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  9. atitikti reikalavimus, būtinus išduodant asmens patikimumo pažymėjimą, leidimą dirbti ir susipažinti su įslaptinta informacija.

Šias pareigas einantis asmuo vykdo šias funkcijas:

  1. padeda vadovui organizuoti jo darbą, planuoti ir sudaryti darbotvarkes, organizuoti ir koordinuoti jo rengiamų pasitarimų laiką, priminti apie posėdžius, pasitarimus, susitikimus ir kitus renginius, kuriuose jis turi dalyvauti, atsakyti telefonu į interesantų klausimus, priimti informaciją ir ją perduoti vadovui;
  2. informuoja Įmonės darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus ir susitikimus, supažindina juos su darbotvarke, kviečia dalyvius į minėtus renginius;
  3. administruoja dokumentų valdymo sistemą „AIVA“, priima bei perduoda informaciją elektroninėmis priemonėmis ir/ar faksu, registruoja gaunamus, siunčiamus raštus, perduoda juos vadovui ar vykdytojams;
  4. kontroliuoja Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos (toliau – Ministerija) pateiktų užduočių, tame tarpe sistemos AVILYS, vykdymo terminus, supažindina su jais reikiamus darbuotojus, kontroliuoja vadovui perduodamų dokumentų pasirašymo ar vizavimo eigą ir darbuotojų atliekamų užduočių savalaikį įgyvendinimą;
  5. vadovo pavedimu rengia atitinkamų dokumentų projektus;
  6. organizuoja Įmonės raštvedybos tvarkymą, kuris apima dokumentų valdymo procesus nuo jų rengimo ar gavimo iki atrinkimo saugoti ar naikinti, bylų apyrašų sudarymo;
  7. organizuoja kiekvienų metų Įmonės Dokumentacijos plano rengimą ir teikia jį derinti Ministerijai.
  8. rengia nuolat ir ilgai saugomų dokumentų apyrašus, trumpai saugomų dokumentų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
  9. organizuoja Įmonės Dokumentų ekspertų komisijos darbą;
  10. teikia metodinę pagalbą Įmonės struktūriniams padaliniams, rengiant Įmonės Dokumentacijos planą ir jo papildymų sąrašą;
  11. organizuoja Įmonės struktūriniuose padaliniuose esamų dokumentų atranką nuolatiniam ir ilgam saugojimui bei perdavimui į Įmonės archyvą;
  12. tvarko Įmonės archyvą, priima iš darbuotojų tvarkingus dokumentus saugojimui, išduoda darbuotojams reikalingų naudotis tarnyboje dokumentų kopijas;
  13. organizuoja Įmonės administracijos darbuotojų, posėdžių aprūpinimą kanceliarinėmis ir kitomis darbo priemonėmis.;
  14. dalyvauja Įmonės darbuotojų posėdžiuose ir rašo jų protokolus;
  15. vadovo pavedimu vykdo kitas šiuose nuostatuose nenumatytas užduotis, susijusias su Įmonės veikla.
Atnaujinta : 2017-04-19

Turite mums klausimų?

Susisiekite

Mums svarbi Jūsų nuomonė!

Anketa
?